شناسهٔ خبر: 68161536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی:

علت انفجار منزل مسکونی در اسلام آبادغرب در حال بررسی است

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه انفجار یک باب منزل مسکونی در اسلام آبادغرب با ۴ کشته و ۸ مصدوم، گفت: می‌بایست هرچه سریع‌تر، ضمن بررسی دقیق میدانی و کارشناسی لازم، علل وقوع حادثه مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مجتبی بخشی‌پور امروز _ دوشنبه بیست و دوم مرداد _ در رابطه با وقوع این حادثه، ضمن عرض تسلیت به مردم شریف اسلام آباد غرب و خانواده‌های معزای جان باختگان این حادثه و آرزوی بهبودی و شفا برای مصدومین، به خبرنگاران گفت: از وزیر کشور می‌خواهم هرچه سریع‌تر با صدور دستور اعزام تیم تخصصی به شهرستان، ضمن بررسی دقیق میدانی و کارشناسی لازم، علل وقوع حادثه را مشخص کند.

وی افزود: انتشار اخبار ضد و نقیض و ابهام در علل وقوع این حادثه پذیرفتنی نیست، لذا باید به قید فوریت علل این حادثه کاملاً بررسی و نتیجه نهایی به سمع و نظر مردم شریف شهرستان برسد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: ضمن کشف دقیق علت وقوع این حادثه تلخ، انتظار بحق از وزیر کشور این است که حمایت کامل در راستای درمان آسیب‌دیدگان و جبران خسارات وارده به منازل مسکونی همجوار و وسیله‌های نقلیه آسیب دیده، به نحواحسن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، عصر روز گذشته (۲۱ مرداد) بر اثر حادثه انفجاری در یکی از منازل مسکونی محله ولیعصر (عج) شهر اسلام آباد غرب، سه منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده و پنج واحد دیگر خسارت جزئی دیدند.

متأسفانه بر اثر تخریب صورت گرفته چهار نفر جان باخته و هشت نفر دیگر مصدوم شدند. پس از اتمام آواربرداری تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی مراجعه ذی صلاح در حال انجام است و هنوز علت دقیق حادثه از سوی مراجع رسمی استان اعلام نشده است.

نظر شما