شناسهٔ خبر: 9285784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در سفر عبدالرضا رحمانی فضلی به استان خوزستان انجام شد؛

بازدید وزیر کشور و معاون وزیر راه از امکانات مرز شلمچه پیش از اربعین حسینی

وزیر کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار خوزستان و مدیرکل راه و شهرسازی این استان با حضور در مرز شلمچه از امکانات تدارک دیده شده برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی دیدن کردند.

صاحب‌خبر -

منوچهر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ضمن اعلام خبر بازدید عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، داود کشاورزیان معاون و زیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای و عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان از مرز شلمچه اظهار کرد: در این سفر از سالن جدید مسافری و ترانزیت مسافر که ساخت آن از اواخر سال گذشته شروع شد و عملیات اجرایی آن در مراحل پایانی است، بازدید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: این سالن ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال بخشی از آن بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین از جاده ۱۰ کیلومتری پل نو تا شلمچه که برای استقرار هیئت‌های عزاداری و موکب‌های اهالی یا سازمان‌های دولتی جهت استراحت زائران اربعین حسینی و پذیرایی از آنان تدارک دیده شده، بازدید به‌عمل ٖآمد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: به این منظور دو طرف جاده مذکور مسطح و آماده سازی شده و در مجموع بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع در فواصل معین پارکینگ احداث شده است.

وی اضافه کرد: قرار بود وزیر کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و  و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای و همراهانشان از مرز چزابه نیز دیدن کنند که به علت نامساعد بودن اوضاع جوی این قسمت از سفر لغو شد و ایشان به آبادان مراجعت کرده و عازم تهران شدند.

نظر شما