شناسهٔ خبر: 9281133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

برگزاری طرح کتابگردی در شهرستان اسلامشهر

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای طرح سراسری کتابگردی دیدار و بازدید از برخی کتابفروشی های سطح شهرستان اسلامشهر روز پنجشنبه 28 آبان صورت گرفت .

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران  و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر ، همزمان با آخرین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی، اجرای طرح کتابگردی با هدف تقویت و اعتلای فرهنگ مطالعه و حمایت و تشویق  فعالان عرصه کتاب با بازدید از برخی کتابفروشی های سطح شهرستان با حضور سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین و شخصیت های فرهنگی شهرستان و رئیس انحادیه ناشران صورت پذیرفت .

در این بازدید که با حضور برخی دستگاههای متولی فرهنگی شهرستان ،چهره های فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار شد، برخی از مسائل ،دغدغه ها و مشکلات موجود توسط کتابفروشان مطرح و نقطه نظرات و پیشنهادات مختلف جهت رفع موانع موجود و ارائه راهکارهای عملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

شایان ذکر است ، دعوت عام برای رفتن به کتابفروشی‌ها در همه روزهای سال و دعوت اختصاصی برای روز پنج شنبه ۲۸ آبان آخرین روز هفته کتاب از مردم بنام طرح کتابگردی نام گرفته است .

 

نظر شما