شناسهٔ خبر: 9280387 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

جلیسه در ناصرخسرو کتابگردی کرد

لیزنا

دبیر بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور در چند کتابفروشی در خیابان ناصر خسرو نسبت به خرید کتاب در روز کتابگردی اقدام کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش لیزنا، مجید غلامی جلیسه در پی فراخوان احمد مسجد جامعی مبنی بر کتابگردی اهالی فرهنگ و هنر در 28 آبان، با حضور در منطقه ناصرخسرو از کتابفروشیهای باسابقه این خیابان بازدید کرد.

 

وی در این روز به کتابفروشی های مروی و علمیه اسلامیه در خیابان ناصرخسرو و کتابفروشی دارالکتب السلامیه در بازار بین الحرمین رفت و ضمن گفت و گو با فروشندگان کتاب در کتابفروشی های قدیمی تهران چندین جلد کتاب خریداری کرد.

 

غلامی جلیسه ابتداء با حضور در کتابفروشی مروی که بیش از 50 سال سابقه دارد کتاب «عجائب المخلوقات» را از این کتابفروشی خریداری کرد.

 

دبیر هفته کتاب همچنین با حضور در کتابفروشی «دارالکتب السلامیه» واقع در بازار بین الحرمین، ضمن خرید کتابهای «سیری در کتابهای بهائیان (خداپرستی در بهائیت)» نوشته رضا سلطانیزاده و «پرنس و الگورکی (تاریخ و نقش سیاسی رهبران بهایی)»نوشته مرتضی احمد آخوندی، دقایقی به صورت تلفنی با حاج احمد آخوندی، مدیرمسئول این انتشارات و فروشگاه به گپ و گفت پرداخت. این انتشارات در جشن یک میلیون کتاب به عنوان ناشری که بعد از انقلاب به صورت مستمر فعالیت داشته است تجلیل شد.

 

وی در ادامه با حضور در کتابفروشی «علمیه اسلامیه» و گفتگو با فرزند حاج سیدمحمود کتابچی، سه مجلد «اصول کافی» و یک جلد هدیه «قرآن کریم» ترجمه و تفسیر محمد کاظم معزی را خریداری کرد. این کتابفروشی بیش از 70 سال است که در خیابان ناصرخسرو فعالیت دارد و خاندان کتابچی همواره در کار نشر و کتاب فعالیت داشته اند.

نظر شما