شناسهٔ خبر: 9279014 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سامانه ورود و خروج گذرنامه نيروي انتظامي در پايانه مرزي مهران خودکفا است

موج - جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي با اشاره به اين که سامانه ورود و خروج گذرنامه نيروي انتظامي در پايانه مرزي مهران خودکفا است، گفت: پيشنهاد ناجا براي تردد زائران اتباع خارجي، مرز شلمچه است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدجواد زاده کمند در جلسه ستاد اربعين استان ايلام افزود: سامانه ورود و خروج گذرنامه نيروي انتظامي در پايانه مرزي مهران از امکانات لازم برخوردار است و نياز به پشتيباني خاصي ندارد.
وي گفت: نيروي انتظامي براي تردد زائران اتباع خارجي، مرز شلمچه را پيبشنهاد داده است.
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: هماهنگي هاي لازم بين مرزباني ناجا و مرزباني کشور عراق وجود دارد و نمايندگاني از دو طرف برنامه ها را هماهنگ مي کنند.
زاده کمند اضافه کرد: اقدامات خوبي در مرز مهران نسبت به سال گذشته انجام شده و نيروي انتظامي در چارچوب وظايف محوله به طور کامل با بسيج منابع آماده انجام اين ماموريت بزرگ است.
وي از امنيت زائران و تردد آن ها به عنوان دو بخش مهم ماموريت نيروي انتظامي ياد کرد و گفت: تمهيدات لازم براي حفظ امنيت و آرامش زائران در مرز ديده شده است.
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اين که تردد زائران در هنگام خروج از مرز در کوتاهترين زمان ممکن انجام خواهد گرفت، گفت: در عين حال که سرعت عمل را در کار خروج زائران افزايش داده ايم اما کنترل ها را نيز تشديد کرده ايم.

نظر شما