شناسهٔ خبر: 9265652 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تیم‌های پشتیبانی قرارگاه ظفر به مرز مهران اعزام شدند

خبرگزاری میزان- فرمانده يگان‌های ويژه ناجا از اعزام تيم‌های پشتيبانی، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مهران جهت تسهيل تردد و ارائه خدمات به زائران اربعين حسينی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی میزان،سردار حسن کرمی در تشريح اين خبر گفت: صبح امروز تيم‌های پشتيباني، خدماتي و امدادي اين يگان در قالب قرارگاه ظفر، جهت خدمات رساني به زائران حضرت ابا عبد الله الحسين (ع) در کنگره عظيم اربعين به مرز مهران اعزام شدند.

وي افزود: با توجه به اينکه کنترل ميداني اين مأموريت بزرگ مردم ياري بر عهده قرارگاه ظفر مي باشد از اين رو يگان هاي ويژه ناجا با آمادگي کامل و با تمام امکانات موجود و به روز، در راستاي تسهيل تردد و امنيت زائران، آماده خدمت رساني هستند.

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا بيان کرد: در مراسم اربعين امسال، نيروي انتظامي خصوصاً يگان ويژه، مسئوليت بسيار پر حجم و سنگيني را برعهده دارد که اميدواريم امسال همچون سال گذشته اقدامات اين يگان در ارائه خدمت رسانی به مردم با توجه به حجم زائران، موثر واقع شود و بتوانيم فضاي خوب و امني را براي زوار آماده کنيم.

سردار کرمي در پايان از قرارگاه ظفر به عنوان پشتوانه ناجا در مأموريت‌ها ياد کرد و گفت : اين قرارگاه در مراسم اربعين حسيني(ع) سال93 به خوبي، نقش خود را در مردم ياري به نمايش گذاشت و اکنون نيز با اشتياق در راستاي خدمتگزاري به زائران اربعين حسيني (ع) اعلام آمادگي می‌کند. 

انتهای پیام/


برچسب‌ها:

نظر شما