شناسهٔ خبر: 9251701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم های پشتیبانی قرارگاه ظفر به مرز مهران اعزام شدند

تهران-ایرنا- فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی از اعزام تیم های پشتیبانی، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مهران برای تسهیل تردد و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی، گفت: تیم های پشتیبانی، خدماتی و امدادی این یگان ، صبح امروز در قالب قرارگاه ظفر برای خدمات رسانی به زائران حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) در کنگره عظیم اربعین به مرز مهران اعزام شدند.
وی، افزود: با توجه به اینکه کنترل میدانی این مأموریت بزرگ مردم یاری به عهده قرارگاه ظفر است از این رو یگان های ویژه ناجا با آمادگی کامل و با تمام امکانات موجود و به روز در راستای تسهیل تردد و امنیت زائران، آماده خدمت رسانی هستند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا، افزود: در مراسم اربعین امسال، نیروی انتظامی از جمله یگان ویژه، مسئولیت بسیار پر حجم و سنگینی را به عهده دارد که امیدواریم امسال همچون سال گذشته اقدامات این یگان در ارائه خدمت رسانی به مردم با توجه به حجم زائران، موثر واقع شود و بتوانیم فضای خوب و امنی برای زوار آماده کنیم.
کرمی از قرارگاه ظفر به عنوان پشتوانه ناجا در مأموریت ها یاد کرد و گفت: این قرارگاه در مراسم اربعین حسینی(ع) سال93 به خوبی، نقش خود را در مردم یاری به نمایش گذاشت و اکنون نیز با اشتیاق در راستای خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی (ع) اعلام آمادگی می کند.
حدود یک و نیم میلیون تن از هموطنان در مراسم اربعین حسینی سال گذشته شرکت کردند که پیش بینی می شود، این رقم برای امسال به حدود 5 / 2 میلیون تن برسد.
اجتمام(1)9105**1776

نظر شما