شناسهٔ خبر: 9092110 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث فرهنگی | لینک خبر

اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به افزایش حجم ترافیک در معابر درون شهری مهران در ایام اربعین حسینی، از آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای اجرای طرح ترافیکی وِیژه اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میراث فرهنگی – حمل و نقل - سرهنگ " نورالله خادم"  اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته در ایام اربعین حسینی شاهد حجم بالای ترافیک در معابر درون شهری ایلام و معابر منتهی به پایانه‌های مرزی مهران به سمت کشور عراق هستیم که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از حداکثر توان، طرح ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) را با تمرکز بر معابر دورن شهری به مرحله اجرا درمی آورد .
 
وی، هدف از اجرای این طرح را ارتقاء انضباط ترافیکی، ایمنی و روان سازی ترافیک، ایجاد آرامش و رضایتمندی زائران و کاهش حوادث رانندگی در اربعین حسینی عنوان کرد .
 
سرهنگ خادم با اشاره به اینکه در معابر منتهی به پل زائر پارک خودرو ممنوع است، عنوان کرد: کلیه معابر منتهی به پل زائر بوسیله تابلو و همچنین نصب بنر پارک ممنوع اطلاع رسانی می‌شود و زائرین محترم از توقف وسیله نقلیه در این معابر جدا خودداری کنند .
 
وی با اشاره به پارکینگ‌ها ی سطح شهر، گفت: 12 پارکینگ مناسب جهت پارک خودرو در سطح شهر شناسایی و زائرین محترم می‌توانند جهت پارک وسیله نقلیه خود از این پارکینگ‌ها استفاده کنند .
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از استقرار تیم‌های موتوری و خودرویی در معابر درون شهری ایلام و سطح شهر مهران برای تأمین امنیت عبور و مرور خبر داد و گفت: کلیه معابر سطح شهر ایلام، ایوان و سطح شهر مرزی مهران زیر پوشش ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌گیرد .

نظر شما