شناسهٔ خبر: 9087594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اجراي طرح ترافيکي ويژه اربعين در مهران

موج - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام با اشاره به افزايش حجم ترافيک در معابر درون‌شهري مهران در ايام اربعين حسيني، از آمادگي پليس راهنمايي و رانندگي استان براي اجراي طرح ترافيکي ويژه اربعين خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ نورالله خادم اظهار داشت: امسال نيز همانند سال گذشته در ايام اربعين حسيني شاهد حجم بالاي ترافيک در معابر درون‌شهري ايلام و معابر منتهي به پايانه‌هاي مرزي مهران به سمت کشور عراق هستيم که به همين منظور پليس راهنمايي و رانندگي با استفاده از حداکثر توان، طرح ترافيکي ايام اربعين حسيني (ع) را با تمرکز بر معابر درون شهري به مرحله اجرا در مي آورد.
وي هدف از اجراي اين طرح را ارتقاي انضباط ترافيکي، ايمني و روان‌سازي ترافيک، ايجاد آرامش و رضايتمندي زائران و کاهش حوادث رانندگي در اربعين حسيني عنوان کرد.
سرهنگ خادم با اشاره به اينکه معابر منتهي به پل زائر ايستادن ممنوع است، عنوان کرد: کليه معابر منتهي به پل زائر به‌وسيله تابلو و همچنين نصب بنر ايستادن ممنوع اطلاع رساني مي‌شود و زائرين محترم جهت توقف وسيله نقليه در اين معابر جدا خودداري کنند.
وي با اشاره به پارکينگ‌هاي سطح شهر گفت: 12 پارکينگ مناسب جهت پارک خودرو در سطح شهر شناسايي و زائرين محترم مي‌توانند جهت پارک وسيله نقليه خود از اين پارکينگ‌ها استفاده کنند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام از استقرار تيم‌هاي موتوري و خودرويي در معابر درون‌شهري ايلام و سطح شهر مهران براي تأمين امنيت عبور و مرور خبر داد و گفت: کليه معابر سطح شهر ايلام، ايوان و سطح شهر مرزي مهران زير پوشش ترافيکي پليس راهنمايي و رانندگي قرار مي‌گيرد.

نظر شما