شناسهٔ خبر: 67702800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصلاح ۲۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان بوشهر

استاندار بوشهر از اصلاح ۲۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان در دولت شهید رئیسی خبر داد و گفت: در این مدت ۷۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده  ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های حوزه راهسازی و راهداری استان بوشهر اظهار داشت: میزان اعتبارات حوزه راهداری از 371 میلیارد تومان در آغاز دولت سیزدهم به 2 هزار و 500 میلیارد تومان در سال جاری رسیده که رشد شش برابری داشته است.

وی با اشاره به مصوبات سفرهای دولت در حوزه راهداری افزود: در سفر اول رئیس جمهوری در سال 1400 بالغ بر 27 میلیارد تومان پروژه تصویب شد که اکنون از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است و در سفر دوم نیز در سال 1401 بیش از 912 میلیارد تومان پروژه تصویب شد که این پروژه‌ها اکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

‌استاندار بوشهر از حمل 27 میلیون تن بار و کالا در سه سال اخیر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: به طور متوسط، سالانه 9 میلیون تن جابه‌جا شده است.

 محمدی‌زاده از جابجایی 15 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد و گفت: به طور میانگین، سالانه 5 میلیون مسافر جابه‌جا شده است.

وی از افتتاح 6 مجتمع خدمات رفاهی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون 28 مجتمع در سطح جاده‌های استان بوشهر فعال است.

‌استاندار بوشهر از ساخت 75 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: اکنون میزان برخورداری روستاهای استان از راه حدود 98 درصد است.

 محمدی‌زاده از رفع نقاط حادثه خیز در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: طی سه سال اخیر، 26 نقطه حادثه خیز در استان بوشهر، اصلاح و رفع شده است.

انتهای پیام/190/.

نظر شما