شناسهٔ خبر: 9047509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کیفری:‌ اهدای نشان ملی به نعمتی هنوز قطعی نشده است

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: اهدای نشان ملی به زهرا نعمتی و پرچمداری وی در المپیک هنوز قطعی نشده است.

صاحب‌خبر -
کیفری:‌ اهدای نشان ملی به نعمتی هنوز قطعی نشده است
کیفری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به موفقیت نعمتی در مسابقات تیروکمان غیرمعلولین تایلند ، خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ، پرچمداری کاروان ایران در ریو و دریافت نشان ملی را برای این بازیکن پیشنهاد کرد و امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع ، با این پیشنهاد موافقت شود.

وی در خصوص عملکرد نعمتی گفت:‌وی با وجود حریفان قدرتمند از سایر کشورها ، توانست سهمیه مستقیم المپیک ریو را بدست آورد و اولین معلولی است که در تاریخ ورزش ایران این موفقیت را کسب کند و به هدف اصلی خود دست یابد.

کیفری در مورد سهمیه پارالمپیک عنوان کرد : ما تا کنون موفق به کسب 4سهمیه مستقیم شدیم و3 بازیکن برای کسب سهمیه بیشتر امشب به تایلند اعزام شده و از 22 تا 28 آبان در مسابقات شرکت می کنند.

وی افزود: حضور نعنتی برای کسب سهمیه پارالمپیک با قوانین IPC مغایرت ندارد و این بازیکن همراه تیم ملی معلولین در مسابقات حضور خواهد داشت. 

رئیس انجمن در پایان گفت:‌هدف ما کسب حداقل 9 سهمیه پارالمپیک ریو است و با شرکت در مسابقات کشور چک که خرداد ماه 95 برگزار می‌شود ، امیدواریم این تعداد از سهمیه را بدست آوریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما