شناسهٔ خبر: 8937530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله سیداحمد عبادی دست پروده «آیت الله بروجردی و امام راحل» بود

خبرگزاری شبستان: استاد اخلاق حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: ‌آیت الله سیداحمد عبادی، شاگرد و دست پروده علمای بزرگی از جمله «آیت الله بروجردی و امام خمینی(ره)» بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی استاد اخلاق حوزه علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز (۱۳ آبان) در مراسم وداع مردم خوسف با آیت الله سیداحمد عبادی اظهار داشت: از طرف خانواده مرحوم آیت الله عبادی از شما مردم می خواهم اگر حقی از شما بر ایشان است، آن را ببخشید.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیتی که امروز برای تشییع پیکر مطهر آیت الله سیداحمد عبادی در خوسف جمع شده اند، با انگیزه های الهی به این مراسم آمده اند، افزود: آیت الله سید احمد عبادی دست پرورده علمای بزرگی از جمله آیت الله بروجردی و امام خمینی(ره) بود.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله سید احمد عبادی پدر شهید نیز بود، گفت: امروز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی است بنابراین از افرادی که امروز برای تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی آمده اند می خواهم در مسیر تشییع شعار «مرگ بر آمریکا» را رساتر از همیشه فریاد بزنند.

 

وی یادآور شد: امروز آمریکای جنایتکار در زیر این آسمان کبود، تنها از فریاد «رهبر معظم انقلاب» می ترسد.

 

حجت الاسلام عبادی رمز موفقیت کشور را همدلی و همزبانی و وحدت مردم ذکر کرد و اظهار داشت: بدون شک آنچه این قرن را به پیروزی اسلام منتهی خواهد کرد، قدرت ایمان مردم است.

 

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر آیت الله سیداحمد عبادی بعد از اقامه نماز، با حضور پرشور مردم خوسف از مسیر خیابان شهید مطهری به سمت میدان شهدا و سپس به سمت قبور مطهر شهدای گمنام بردستان مردم تشییع شد و پس از آن پیکر مطهر ایشان طبق وصیت معظم له در جنب قبور شهدای گمنام به خاک سپرده شد.

 

 

نظر شما