شناسهٔ خبر: 8937438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دقایقی پیش با حضور گسترده مردم صورت گرفت

آغاز مراسم تشییع پیکر آیت‌الله عبادی در خراسان‎جنوبی

مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله سید احمد عبادی دقایقی پیش با حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در زادگاهش در شهر خوسف آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دقایقی پیش مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله سید احمد عبادی یکی از علما و عارفان بزرگ خراسان جنوبی در زادگاهش در شهر خوسف آغاز شد.

در این مراسم معاونان استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرماندار درمیان، فرماندار خوسف، رؤسای دانشگاه بیرجند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، شهردار بیرجند، مدیرکل ثبت اسناد استان، مدیرکل زندان‎ها، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‎ها، سران اهل سنت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم حضور دارند.

گفتنی است، تاکنون شهر خوسف چنین جمعیتی را به خود ندیده است، همه از جای جای خراسان جنوبی خود را به این شهر رسانده‎اند تا در مراسم تشییع این عارف و زاهد بزرگ شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، جمعیت آن قدر زیاد است که از ورودی شهر خوسف تا محل تشییع پیکر این مرحوم که کیلومترها فاصله دارد، ترافیک سنگینی به وجود آمده است و خیل دوستداران و ارادتمندان آیت‌الله سید احمد عبادی در محل تشییع جنازه وصف‌ناپذیر است.

انتهای پیام/69036/ت20/ض1002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی در تلگرام شوید».

نظر شما