شناسهٔ خبر: 8510491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه نطنز: باید نسبت به نفوذ دشمن پس از برجام هوشیار باشیم

کاشان– ایرنا- امام جمعه نطنز گفت: باید نسبت به تهدیدها و نفوذ دشمنان پس از برجام هوشیار باشیم و با همدلی و همزبانی در برابر دشمن بایستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: ظلم ستیزی با امر به معروف و نهی از منکر انجام و این فریضه سبب اجرای احکام الهی می شود.
وی در ادامه قیام امام حسین (ع) را برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد و یادآور شد: رهنمودهای رهبری درباره هشدار نسبت به نفوذ استکبار در کشور و استحاله انقلاب اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای این فریضه واجب مصیبت های بزرگ را در حق خانواده خود تحمل کردند تا دنیا بداند در مقابل جنایتکاران و ستمکاران نباید بی تفاوت باشند.
امینی به تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون که برجام به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان رسیده، مسئولان دولتی باید مواظب باشند و هوشیاری لازم را بعد از برجام داشته باشند.
همچنین علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: بعد از پیروزی انقلاب آنچه باعث پیروزی و سربلندی ما شده، زنده نگه داشتن نام امام حسین (ع) بوده است
وی به انجام رزمایش موشکی جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش و نمایش توان نظامی اشاره کرد و گفت: ما از مقام معظم رهبری اطاعت می کنیم و هیچ قدرتی هم نمی تواند ایران اسلامی را تهدید کند.
7430/6021

نظر شما