شناسهٔ خبر: 8503557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فرماندار سروآباد:

امر به معروف و نهی از منکر رسالت همگانی است/بی‌هویت کردن نسل جوان هدف اصلی دشمن است

معاون فرماندار سروآباد گفت: بی‌هویت کردن نسل جوان و فروپاشی کانون خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، لقمان درخشانی شامگاه پنج‌شنبه در شورای اداری شهرستان سروآباد (روز بدون منکر) که با حضور مدیران، روسای بازرسی‌ها و دبیران امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر را تبریک گفت و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مهم دین اسلام بوده که در جامعه اسلامی بر عهده تک تک افراد است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر امروز رسالت مهم همه ملت به ویژه مدیران و مسئولین و ضرورت کشور است.

معاون فرماندار سروآباد تصریح کرد: دشمنان بعد از آنکه در جنگ نظامی و اقتصادی نتوانستند خدشه‌ای در نظام و انقلاب اسلامی ایجاد کنند، به جنگ نرم و تضعیف ارزش‌ها و باورهای دینی روی آورده‌اند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی دشمن به شیوه‌های مختلف از طریق ماهواره و فضای مجازی نمونه بارز جنگ نرم دشمنان است که برای آن هزینه‌های بسیار سنگینی را متحمل شده‌اند.

این مسئول ترویج بی‌حجابی و بی‌هویت کردن جوانان را از اهداف مهم دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: تضعیف کانون گرم خانواده‌ها، خیانت کردن زنان به شوهران و گرایش جوانان به مدگرایی غربی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان در تهاجم فرهنگی است.

درخشانی بر لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: آموزش‌های فرهنگی و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بایستی از خانواده‌ها و آموزش و پرورش شروع شود.

وی اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی را بهترین راه مقابله با فرهنگ غربی دانست و اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تاکید بر فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح جامعه دژ مستحکمی در برابر هجوم فرهنگ‌های غلط اروپایی و آمریکایی است.

وی با اشاره به نام‌گذاری اولین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر به نام تذکر لسانی وظیفه همگانی، عنوان کرد: تذکر لسانی در سطح جامعه اولین قدم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه تمامی افراد جامعه است.

معاون فرماندار سروآباد در پایان افزود: نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین اعضای خانواده آرامش و امنیت جامعه را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/79022/ر30/ژ1001

نظر شما