شناسهٔ خبر: 8501850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی استقلال تهران: برای حفظ صدر نشینی به مصاف تیم پدیده می رویم

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای حفظ صدر نشینی جدول رده بندی و کسب برتری به مصاف تیم پدیده مشهد می رویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا پرویز مظلومی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد افزود: با توجه به آمادگی بازیکنان سعی می کنیم با ارایه یک بازی خوب و هدفمند در یکی از حساس ترین بازیهای لیگ برتر با شکست حریف صدر نشینی خود را حفظ کنیم.
وی اظهار کرد: تاکنون نیز با شناخت حریفان خود و ارایه یک بازی خوب و کسب امتیازهای لازم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حنیف عمران زاده از حضور در رقابت با پدیده محروم است و محسن کریمی و فرشید اسماعیلی هم مصدوم هستند.
مظلومی با اشاره به انتقادهای برخی نسبت به حمایت وی از جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال افزود: نه تنها کرار بلکه سایر بازیکنان خارجی استقلال از توانایی های خوبی برخوردارند و بازیهای مطلوبی ارائه می دهند و اگر برخی مشکلات آنان رفع شود با جان و دل بازی می کنند.
وی اظهار کرد: جاسم کرار با وجودی که به تیم ملی فوتبال عراق دعوت شده بود با توجه به حضور در ترکیب تیم استقلال به درخواست تیم عراق پاسخ مثبت نداد.
مظلومی گفت: تیم فوتبال پدیده مشهد تیم خوب و قابل احترامی است و بازیهای خوبی ارایه داده است.
وی با تبریک قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات فوتبال غرب آسیا افزود: از بازیکنان در اختیار تیم ملی تاکنون تنها روزبه چشمی را در اختیار گرفته ایم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد هم گفت: تیم ما تیم دست و پا بسته ای نیست و در مسابقه با تیم استقلال برای پیروزی به میدان می رویم.
محمد رضا مهاجری افزود: کسب یک امتیاز برای ما راضی کننده نیست و تلاش می کنیم با همت بازیکنان سه امتیاز رقابت را کسب کنیم و حریف خود را شکست دهیم.
وی اظهار کرد: هیچیک از بازیکنان ما محروم نیستند و حسین بادامکی و یونس شاکری نیز که مصدوم بودند اینک به شرایط ایده آل برای حضور در رقابت دست یافته اند.
وی با اشاره به انتقادهایش از کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برای دومین بار در رقابتهای لیگ برتر امسال تعطیلات 20 روزه این مسابقه ها برای حضور تیم ملی در رقابتهای آسیایی سخت است و این وقفه موجب کاهش شرایط ایده آل بدنی بازیکنان می شود.
وی افزود: نمی خواهیم امتیاز خود را در رقابتهای آسیایی در مقابل تیمهای حاشیه خلیج فارس از دست بدهیم و علاقه مند به تماشای بازیهای مطلوب تری از تیم ملی بودیم.
وی گفت: بازیکنان ما با تلاش بسیار فرصتهای خوبی را در مقابل حریفان خود ایجاد می کنند ولی در برخی موارد نمی توانیم از این فرصتها برای زدن گل بهره ببریم.
مهاجری اظهار کرد: برای رفع این معضل آمادگی جذب دو بازیکن مستعد را در ادامه فصل لیگ برتر داریم و چهار بازیکن ما هم از توانایی خوبی برای زدن پنالتی برخوردارند.
تیم فوتبال پدیده مشهد عصر جمعه بیست و چهارم مهر ماه جاری در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) این شهر میزبان تیم استقلال تهران است.
تیم استقلال تهران در هفت هفته گذشته لیگ برتر فوتبال با پنج پیروزی، یک مساوی و یک شکست و 16 امتیاز در صدر جدول و تیم پدیده مشهد با دو پیروزی، سه مساوی و دو شکست و 9امتیاز در دره نهم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد.
تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان دیگر نماینده مشهد در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در این روز در فولاد شهر اصفهان با تیم سپاهان دیدار خواهد داشت./2
2095/ 6053

نظر شما