شناسهٔ خبر: 8500174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرویز مظلومی:

می‌خواهیم صدرنشینی را حفظ کنیم/پدیده حریف قابل احترامی است

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه تیم پدیده نشان داده فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و حریف قابل احترامی است، گفت: با گرفتن سه امتیاز بازی می‌خواهیم صدرنشینی را حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز مظلومی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: بازی فردا یکی از حساس‌ترین دیدارهای ماست و به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه تیم پدیده نشان داده فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و حریف قابل احترامی است، گفت: با گرفتن سه امتیاز بازی می‌خواهیم صدرنشینی را حفظ کنیم.

مظلومی در پاسخ به سوالی در ارتباط با تعطیلات بلندمدت لیگ اظهار داشت: به تعطیلات بلندمدت عادت کرده‌ایم، در این مدت تمرینات خوبی با بازیکنانی که در اختیار داشتیم انجام دادیم.

سرمربی استقلال تهران افزود: با توجه به مشکلاتی که در فوتبال وجود دارد، بازیکنان ما با جان و دل تاکنون کار کرده‌اند.

وی با تبریک قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات فوتبال غرب آسیا گفت: از بچه‌های در اختیار تیم ملی فعلا روزبه چشمی را در اختیار گرفته‌ایم.

وی در ارتباط با شایعات پیشنهادهای شهباززاده و وضعیت وی نیز گفت: اسپانسر باشگاه تلاش می‌کند مشکلاتی که بازیکنان و باشگاه دارند را حل کند، این بازیکن از ظرفیت بالایی برخوردار است و لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارد.

سرمربی استقلال تهران در ارتباط با مشکلات جاسم کرار نیز گفت: خیلی‌ها بر ما خرده می‌گیرند که چرا از وی حمایت می‌کنید باید گفت وی بازیکن خوبی است و اگر مشکلاتش برطرف شود با جان و دل بازی می‌کند، نه تنها وی بلکه سایر بازیکنان خارجی تیم استقلال هم چنین قابلیتی دارند.

مظلومی ادامه داد: در حال حاضر جاسم کرار به تیم ملی عراق دعوت شده ولی با توجه به اینکه در کنار استقلال است درخواست تیم عراق را پاسخ نداده است.

وی به بازیکنان محروم و مصدوم استقلال برای بازی فردا مقابل پدیده اشاره کرد و ادامه داد: حریف عمران زاده سه کارته است، محسن کریمی مصدوم است و بینی فرشید اسماعیلی هم شکسته است.

سرمربی استقلال تهران در ارتباط با تیم امیدهای استقلال و شکست این تیم از تیم امید استقلال گفت: این نشان می‌دهد ما تیم امید خوبی داریم و می‌خواهیم بر روی آنان سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/3138/غ30/پو3002

برچسب‌ها:

نظر شما