شناسهٔ خبر: 8346929 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پیش بینی سید مقاومت درباره سرنوشت آل سعود

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شکست آل سعود در تحقق اهدافش در سوریه و یمن تاکید کرد: مردم منطقه با هوشیاری و اتحاد می توانند طرح های قدرت های استکباری را شکست دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدحسن نصرالله درگفت وگویی تلویزیونی گفت: سعودی ها می خواهند یمن را به سرزمین سوخته تبدیل کنند، اما شکستی تاریخی و سخت خواهند خورد.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره اوضاع سوریه هم اظهار داشت: این کشور دارای جایگاه اساسی در محور مقاومت و عنصر قوی در نقش برآب کردن طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

سیدحسن نصرالله هدف دشمنان را از گسترش تروریسم در سوریه، ویران کردن و تجزیه این کشور دانست.

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: در پایان سال پنجم مقابله با جنگ تحمیلی بین المللی ضد سوریه، جهان واقعیت ها را می بیند و احتمال حصول راه حل سیاسی برای پایان بحران و جنگ در سوریه وجود دارد.


سیدحسن نصرالله افزود: پایداری دولت، ملت و ارتش سوریه علت اصلی شکست طرح های آمریکایی است و دوستان واقعی سوریه از این پایداری حمایت می کنند.

سیدحسن نصرالله تصریح کرد: اکنون که جهان واقعیت ها را می بیند، احتمال رسیدن به یک راه حل سیاسی جدی برای پایان بحران و جنگ در سوریه وجود دارد.

دبیرکل حزب الله همچنین انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ توصیف و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری امن، با ثبات، دارای اراده و حاکمیت مردمی است که جایگاه خود را در معادله های منطقه ای و بین المللی حفظ و تثبیت کرده است.

سید حسن نصرالله گفت: همه ما باید در منطقه در کنار یکدیگر بایستیم و نباید از مسئولیت های بزرگ فرار کنیم.

دانلود
 

نظر شما