شناسهٔ خبر: 1450000 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اعلام آمادگی حزب الله برای جنگ با رژیم صهیونیستی

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این که مقاومت لبنان برای رو یا رویی با رژیم صهیونیستی آماده است، تاکید کرد، حزب‌ الله در جنگ با دشمن صهیونیستی هیچ خط قرمزی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید حسن نصرالله در گفت‌وگویی 5 ساعته با روزنامه الاخبار لبنان که مشروح آن در دو بخش، پنجشنبه و جمعه) منتشرمی‌شود، درباره مسائل مختلف منطقه و لبنان سخن گفت.
 

دبیر کل حزب الله لبنان در بخش‌هایی از این گفت‌ وگو که پایگاه خبری شبکه المنار آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن می‌داند که چه کسی هم‌ وزن عماد مغنیه است؛ ما هیچ خط قرمزی با دشمن در جنگ امنیتی نداریم.
 

سید حسن نصرالله افزود: ما مقاومت هستیم، اما برخی می‌خواهند که ما حزبی باشیم برای شیعیان عرب[زبان].
 

نصرالله درباره مقاومت و دفاع از متحدانش افزود: همان طور که از مرزهای جنوبی لبنان دفاع کردیم از مرزهای خود با سوریه نیز حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد، مقاومت حق دارد که در غزه به پیروزی واقعی برسد.
 

نصرالله با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: آنچه برای صهیونیست ها آماده کرده‌ایم هرگز تحت تاثیر اقدامی که در سوریه کردیم  نیست و در طرح و برنامه ما برای مقابله با صهیونیست ها نیز کوچکترین اثری ندارد.
 

قرار است، سید حسن نصرالله جمعه شب ساعت ۲۲ به وقت تهران به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ سخنرانی کند.

نظر شما