شناسهٔ خبر: 8074836 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آخرین خبرها از حادثه منا

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۸ نفر از حجاج ایرانی که به کاروان های خود مراجعه نکرده بودند، در بیمارستان ها زنده پیدا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شمار قربانیان ایرانی فاجعه منا به 169 تن رسید. از این تعداد پیکر 12 زایر ایرانی هنوز شناسایی نشده است.

  رئیس سازمان حج و زیارت  گفت: 8 نفر از حجاج  ایرانی که به کاروان های خود مراجعه نکرده بودند، در بیمارستان ها  زنده پیدا شدند. با احتساب این 8 نفر،  در حال حاضر 56  زائر ایرانی در بیمارستان های سعودی بستری هستند و 298 زائر هم هنوز به کاروان های خود مراجعه نکرده اند.

****

 سازمان حج و زیارت اعلام کرد، 2 نفر از زائران مفقودی حادثه منا به کاروان های خود برگشته و 2 نفر از آنان نیز مجروحند و در بیمارستان های سعودی پیدا شدند، همچنین یک زائر که در لیست فوتی ها بود امروز به کاروان خود بازگشت.

 آقای محمدمهدی اکبرزاده تهمتن از کاروان 30028، خانم هاجر قاسمی از کاروان 12012 که پیشتر نام آنها در لیست مفقودین حادثه جمرات بود، امروز به کاروان های خود برگشتند.

همچنین آقای محسن فلاحی از کاروان 13077 و آقای صفر جان بزرگی از کاروان 29012 نیز که در میان مفقودین حادثه منا بودند در حال حاضر در بیمارستان های سعودی بستری و تحت درمان هستند.

در ضمن  آقای انامحمد کر از کاروان 38002 که تا امروز در لیست جان باختگان حادثه بود، امروز به کاروان خود برگشت.

 

معاون عربی افریقایی وزارت امورخارجه گفت: بر اساس هماهنگی ها ، انتظار می رود پیکر 130 تن از قربانیان فاجعه منا تا پایان روز سه شنبه به کشور منتقل شوند.

نظر شما