شناسهٔ خبر: 8051675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری : دستگاه‌های نظارتی، به هیچ وجه، حق توقف پروژه‌ها را ندارند.

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - استاندار چهارمحال وبختیاری در نشست بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تنها دادگستری و قضات می‌توانند رأی جلوگیری از اجرای برخی پروژه‌های مشکل‌دار و دارای تخلف احتمالی را صادر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،قاسم سلیمانی دشتکی تاکید كرد: مديريت ارشد چهارمحال و بختياري، از انجام پروژه‌هاي قانوني، با جديت حمايت مي‌كند.

به گفته وی : مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد نسبت به معرفي پروژه‌هايي كه عمليات اجرايي آن‌ها در اين دولت آغاز شده، اقدامات لازم را انجام دهند.

وي تصريح كرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري، همچنين بايد پروژه‌هاي آغاز شده در دولت‌هاي قبلي و ميزان پيشرفت فيزيكي و يا وضعيت بهره‌برداري آن‌ها در اين دولت را براي مردم اطلاع رساني كنند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: تأثير و نقش تشكيل و فعال كردن پنجره واحد سرمايه‌گذاري در استان به منظور تسهيل در روند توسعه‌اي اين استان نيز براي مردم به صورت شفاف، اطلاع رساني شود.

وي عملكرد دولت يازدهم در كشور و چهارمحال و بختياري را مطلوب ارزيابي و اضافه كرد: تا ابتداي دولت تدبير و اميد تنها ۱۴۰ كيلومتر بزرگراه در اين استان وجود داشت كه اين ميزان اكنون به ۲۵۰ كيلومتر افزايش يافته است.

سليماني دشتكي عنوان داشت: افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري، بهبود وضعيت معيشت مردم، رشد اقتصادي و رونق در توليد، مهمترين برنامه‌هاي مسوولان چهارمحال و بختياري در سال جاري به شمار مي‌رود.

 

نظر شما