شناسهٔ خبر: 78675954 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

اولین صحبت‌های نارین بعد از بهبود وضعیتش

نارین، دختر ۱۵ ساله سنندجی که پس از هفته‌ها تحمل خشونت شدید خانوادگی و جراحات سنگین در بیمارستان بستری شد، حالا در ویدیویی تازه از روند درمان خود صحبت می‌کند.

صاحب‌خبر -

برترین‌ها: نارین، دختر ۱۵ ساله سنندجی که پس از هفته‌ها تحمل خشونت شدید خانوادگی و جراحات سنگین در بیمارستان بستری شد، حالا در ویدیویی تازه از روند درمان خود صحبت می‌کند؛ ویدیویی که در آن از پزشکان و پرستارانش قدردانی می‌کند، از آرزوی معلم شدن می‌گوید و شعری کودکانه می‌خواند.

نارین در این ویدیو با تشکر از کادر درمان، به‌ویژه دکتر شاه‌غیبی، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آینده‌اش می‌گوید دوست دارد معلم شود و وقتی از او پرسیده می‌شود به دانش‌آموزانش چه چیزی آموزش خواهد داد، پاسخ می‌دهد: «احترام بزرگترهاشون رو نگه بدارند.»

درحال بارگزاری...

دریافت فایل News_bartarinha-1600267_LazyVideo_نارین-2222.mp4 با حجم
0 bytes

برچسب‌ها: