به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ جلسه مدیران حج و زیارت استانها با مدیران کل ستادی و معاون حج و عمره سازمان به صورت برخط (وبیناری) برگزار و فرایندهای اجرایی از ابتدای عملیات عمره مفرده مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست تاکید شد که به منظور ارتقای سطح خدمات به صورت مستمر عملیات اجرایی بررسی و روند بهبود سرعت گیرد.
اکبر رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در این جلسه ضمن استماع نظرات مدیران استانها و ستادی گفت: استانها ظرفیت ایجاد شده را براساس تقاضای مدنظر مدیریت کنند.
وی با اشاره به ضرورت آسیبشناسی مستمر عملیات عمره به منظور افزایش کیفیت خدمات اجرایی بر بهرهمندی از تجارب کارگزاران و مدیران ستادی که ماموریت آنان به پایان رسیده است، پس از بازگشت به کشور تاکید کرد.
جزییات برنامهریزی برای اعزامهای آبان و آذر
همچنین نشست نیروهای دوره جدید ستادی عمره که در روزهای آینده اعزام میشوند با مدیران ذیربط و دستاندرکاران اجرایی برگزار و تبادل تجربیات و انتقال راهبردها به سبب ارایه خدمات شایسته به زوار سرزمین وحی صورت گرفت.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اطلاع رسانی شفاف از کلیه فرآیندهای اجرایی عمره توسط ستاد و انتقال تجربیات باید به صورت مستمر از سوی مدیران ستادی به دیگر اعضا که در آستانه اعزام هستند صورت گیرد، گفت: توجه به دستورالعملها و ضوابط، نظارت دقیق برانجام فرایندها، ارتقا سطح کیفی خدمات و آسیب شناسی دارای اهمیت است و باید جدی گرفته شود.
وی همچنین از ثبت نام عمره مفرده برای اعزام در ماههای آبان و آذر، طی روزهای آینده خبر داد و گفت: جزییات ثبت نام در کاروانها اعلام خواهد شد که این ظرفیت نیز متناسب با آمار و اطلاعات موجود، میزان تقاضا و نیاز سنجی از استانها است.
طی ماههای آبان و آذر برای اعزام حدود 60 هزار زائر برنامهریزی شده که در صورت ایجاد زمینه و شرایط این آمار قابل افزایش خواهد بود.
انتهای پیام