شناسهٔ خبر: 7507327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

کوثری با اشاره به فرمایشات رهبری درباره بررسی برجام در مجلس مطرح کرد:

نگاه دقیق رهبری به ابعاد بررسی برجام در مجلس/ کمیسیون ویژه هفته آینده در مورد ارسال لایحه برجام تصمیم می‌گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری مشخص کردند که مجلس باید به برجام رسیدگی کند، گفت: برجام که موضوعی تعهدآور برای کشور و قرار است توافق هسته‌ای اجرای شود، لذا باید برجام حتما به مجلس فرستاده شود.

صاحب‌خبر -

اسماعیل کوثری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، گفت: از ابتدا پیش بینی شده بود برجام که موضوعی تعهدآور برای کشور است و می‌خواهند توافقی کنند که بعداً باید اجرای شود، لذا باید برجام حتما به مجلس فرستاده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:  برخی نظرشان این بود که ضرورتی ندارد برجام در مجلس بررسی شود، اما مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین شخصیت سیاسی کشور این مسئله را تشخیص دادندکه مجلس در بررسی برجام نباید کنار گذاشته شود.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب بیان صریح خودشان مشخص کردند که حتما برجام را مجلس رسیدگی کند و مجلس هم از قبل پیش بینی کرده بود، زیرا تفسیر قانون یکی است.

کوثری با اشاره به سخنان رهبری، گفت: در نهایت این پیش بینی دقیق شد که اکنون مقام معظم رهبری مشخص کردند که باید مجلس حتما به موضوع برجام توجه کند، زیرا مجلس  نماینده مردم است و باید به این مسئله رسیدگی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد اینکه آیا برجام باید به صورت  لایحه به مجلس فرستاده شود، گفت: کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام در این مورد فعلا تصمیم نگرفته است که با صراحت و قطعی درخواست لایحه برجام داده شود. فکر می کنم در هفته آینده که از روز یکشنبه بررسی برجام دوباره آغاز خواهد شد آن را بررسی و تصمیم می‌گیریم./

پایان پیام

نظر شما