شناسهٔ خبر: 74606891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم خبر داد

رضایت ۸۵ درصدی مردم قم از خدمات دستگاه‌های اجرایی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، روحیه خدمت‌گزاری کارکنان موجب شده میزان رضایت مردم از خدمات ادارات قم به ۸۵ درصد برسد، رقمی که نسبت به میانگین از سایر استان‌ها بالاتر است.

صاحب‌خبر -

مرتضی رحمان‌نیای طی سخنانی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در استان‌های مختلف مانند گیلان، تهران و مرکزی میانگین رضایت مردمی حدود ۷۰ درصد است، در حالی که این رقم در قم حدود ۱۵ درصد بیشتر است.

وی افزود: کارکنان ادارات قم با همه توان خود برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، مگر در مواردی که خلاف قانون یا خارج از توان اجرایی آن‌ها باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم در روز شنبه ۸ شهریور، وی تصریح کرد: نگاه انسانی به مردم و قرار دادن خود به جای مراجعه‌کننده، رویکرد اصلی کارکنان ادارات قم در ارائه خدمات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تصریح کرد: این روحیه موجب شده استان قم در مقایسه با بسیاری از استان‌ها یکپارچگی و همبستگی بیشتری در خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد.

انتهای پیام