شناسهٔ خبر: 7455435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برونزتی: درباره غرامت دخه‌آ باید جلسه حقوقی برگزار شود

وکیل باشگاه رئال مادرید و مدیر برنامه‌های بازیکنان این باشگاه گفت: درباره غرامتی که رئال مادرید باید به دخه‌آ پرداخت کند، باید جلسه حقوقی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید پیش از این به صورت رسمی از پرداخت غرامت 10 میلیون یورویی خبر داده بود تا در صورت ناکامی در انتقال دخه‌آ آن را به مدیر برنامه‌های بازیکن تقدیم کند.

پس از مسجل شدن ناکامی رئال در جذب دخه‌آ حالا باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا رئال غرامت داده و بطور کل قید این دروازه‌بان را خواهد زد یا 6 ماه دیگر برای جذب او در بازار زمستانی صبر می‌کند؟

در هر حال برونزتی در این خصوص تصریح کرد: ماجرای دخه‌آ ماجرای بسیار پیچیده‌ای شد که حتی من نیز در حل آن ناتوان بودم، باشگاه اشتباه بزرگی کرد و باید زودتر از اینها این فرایند به نتیجه می‌رسید اما موکلین من در رئال مادرید مدعی هستند مدارکی دارند که ثابت می‌کند باشگاه منچستریونایتد در این تاخیر بی تقصیر نبوده است. در هر حال قرار نیست به دنبال مقصر بگردیم، ما به دنبال راه حل خواهیم گشت. درباره غرامتی هم که باشگاه رئال مادرید باید پرداخت کند قرار است یک جلسه حقوقی برگزار شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما