شناسهٔ خبر: 69020111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان گلزنی‌های متوالی:

خط دفاعی پرسپولیس علیه رکورد خاص چادرملو

چادرملو اردکان بعد از شش هفته گلزنی متوالی، مقابل پرسپولیس مغلوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چادرملو اردکان در تمامی شش مسابقه اخیری که برگزار کرده بود حداقل یک گل در هر مسابقه به ثمر رسانده بود و آمار جالبی در گلزنی‌های متوالی داشت و در دیدار با پرسپولیس این رکورد خاص روی عدد شش به پایان رسید.

این اتفاق در حالی رقم خورد که پرسپولیس در چهارمین کلین‌شیت متوالی را در لیگ برتر انجام داد، آنها آخرین بار در هفته دوم لیگ برتر مقابل تراکتور دروازه‌شان باز شد و پیش از آن هم در ثانیه‌های ابتدایی لیگ برتر مقابل ذوب آهن گل دریافت کرده بودند.

البته پرسپولیس در بازی‌های لیگ نخبگان یک گل مقابل پاختاکور و یک گل هم مقابل الاهلی عربستان دریافت کرده بود تا در مجموع 8 مسابقه‌ای که در این فصل برگزار کرده 4 کلین شیت ثبت کرده باشد.

خط دفاعی این تیم مقابل چادرملو اردکان که پیروزی‌های اقتصادی خوبی کسب کرده بود و تیم باهوشی است به خوبی بازی کرد و اجازه نداد تا آنها با سبک خاصی که در دستور کار خود دارند روی ضدحملات گلزنی کنند و نتیجه را به سود خود تمام کنند و این عملکرد خوب دفاعی با گلزنی مدافع تاثیرگذار آنها گولسیانی همراه شد و در نهایت با تک گل این بازیکن پرسپولیس یک بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

نظر شما