شناسهٔ خبر: 7454039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئال مادريد در بيانيه اي منچستر يونايتد را مقصر عدم جذب دخيا دانست

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1394/06/10
در پی جنجال بر سر عدم انتقال سنگربان منچستر یونایتد به رئال مادرید در روز پایانی نقل و انتقالات اروپایی، رئال در بیانیه ای باشگاه منچستر یونایتد را مقصر شکست مادریدی ها در عقد قرارداد با داوید دخیا دانست.
به گزارش پایگاه اینترنتی گل، دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد پیشتر برای انتقال 29 میلیون یورویی داوید دخیا به سانتیاگو برنابئو و حضور کیلور ناواس در جمع شیاطین سرخ به توافق رسیده بودند.
با این حال این انتقال هرگز انجام نشد و باشگاه رئال مادرید با توجه به همین مسئله بیانیه ای را منتشر کرد و در آن یونایتد را که مدارک این سنگربان را به موقع ارسال نکرده بود ، مسئول شکست این انتقال دانست.
در این بیانیه آمده است : «پس از اتفاقات روز گذشته (دوشنبه) در ارتباط با جذب داوید دخیا ، باشگاه رئال مادرید معتقد است تا صبح روز گذشته باشگاه منچستر یونایتد برای مذاکره جهت حق عقد قرارداد با داوید دخیا هیچگونه راهی را برای مذاکره باز نکرد. برغم دشواری های نهایی کردن چنین قراردادی در روز پایانی ، باشگاه رئال مادرید آغاز این مذاکرات را پذیرفت.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است دو باشگاه به توافق سریع برای انتقال این دو بازیکن دست پیدا کردند و پس از تهیه پیش نویس اسناد مورد نیاز مربوط به عقد قرارداد و به منظور پیشرفت در کار در زمان کافی جهت اخذ مدرک تی ام اس فیفا و ثبت ال اف پی ، باشگاه رئال مادرید فرم قراردادها را در ساعت سیزده و سی و نه دقیقه به وقت اسپانیا برای منچستر یونایتد ارسال کرد. باشگاه منچستر یونایتد نظرات خود درباره قراردادها را هشت ساعت بعد ارسال کرد که شامل اصلاحات اندکی می شد. همه تغییرات فورا از سوی باشگاه رئال مادرید مورد پذیرش قرار گرفت تا عقد قرارداد با این بازیکنان و اخذ تی ام اس و ال اف پی انجام شود.
باشگاه رئال مادرید افزود در لحظه پایانی مهلت نقل و انتقالات ، باشگاه منچستر یونایتد اطلاعات تی ام اس توافق با داوید دخیا را در حالی ارسال کرد که این کار را برای کیلور ناواس انجام نداده بود، لذا زمانی که در نهایت باشگاه رئال مادرید مدارک کامل را در ساعت دو دقیقه بامداد دریافت کرد متوجه شد که سامانه دریافت تی ام اس بسته شده است.
این باشگاه اسپانیایی افزود رئال مادرید هر آنچه را لازم بود در همه زمان های ممکن انجام داد تا این دو انتقال صورت بگیرد.
142/132

نظر شما