شناسهٔ خبر: 7428773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به پایان رسید

از خرید آنری جدید تا برزخ دخیا!

نقل و انتقالات فوتبال اروپا بامداد امروز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نقل و انتقالات فوتبال اروپا بامداد امروز به پایان رسید و حالا فقط پنجره نقل و انتقالات انگلستان است که تا پایان امشب باز خواهد بود. در روز آخر شاهد انتقالات خیلی بزرگ نبودیم اما آمدن مارتیال با 50 میلیون به من یو و همچنین عزیمت یانوزای به دورتموند و چیچاریتو به لورکوزن جزو مهم ترین انتقالات لحظه آخری بود و صد البته مهم ترین اتفاق این روز، نهایی نشدن انتقال دخیا از من یو به رئال بود که البته هنوز پرونده اش در حال بررسی است.

*انتقال داوید دخیا به رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالی که نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا به اتمام رسیده، شنیده می شود مدارک دخیا دیر ارسال شده و ممکن است او تا پایان زمستان در من یو بماند.

*مائوریتسیو ایسلا و متئو دی شیلیو مدافعین کناری یووه و میلان راهی مارسی شدند.

×آلساندرو ماتری مهاجم میلان به صورت قرضی به تیم لاتزیو پیوست.

×بعد از زاکاردو، مارکو بوریلو هم به تیم کارپی پیوست. کارپی به تازگی در سری A حاضر شده است.

*دانته مدافع ۳۱ ساله بایرن مونیخ با عقد قراردادی سه ساله راهی وولفسبورگ شد. گرگ ها حسابی از فروش دبروین پول بدست آورده اند و در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی به تکاپو افتاده اند.

×روکه سانتا کروز مهاجم کهنه کار تیم ملی پاراگوئه و فصل پیش کروس آزول مکزیک با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی به تیم سابق خود، مالاگا بازگشت.

×آدریان هافبک اسپانیایی فصل پیش پورتو با عقد قراردادی ۵ ساله به ویارئال پیوست.

×باشگاه فیورنتینا بعد از جذب بلاژیکوفسکی، اجازه خروج خواکین را از تیمش صادر کرد و وی به تیم سابق خود، بتیس پیوست.

×رولاندو مدافع ۳۰ ساله و پرتغالی پورتو پس از فسخ قرارداد با این تیم راهی مارسی فرانسه شد تا زیر نظر میشل به فوتبال خود ادامه دهد.

×رائول گارسیا هافبک ۲۹ اتلتیکو مادرید بعد از ۸ سال، امروز رسما با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی از جمع روخی بلانکوها جدا شد و به تیم اتلتیک بیلبائو پیوست. گارسیا سابقه دو بازی ملی را در کارنامه خود دارد.

×فابیو بورینی مهاجم ایتالیایی لیورپول با قراردادی ۴ ساله به ساندرلند پیوست. بورینی پیش از این به صورت قرضی در این تیم بازی می کرد. مبلغ این قرارداد حدود ۸ میلیون پوند است.

×مارتیال مهاجم جوان فصل پیش موناکو برای پشت سرگذاشتن تست های پزشکی باشگاه من یونایتد وارد شهر منچستر شد. مبلغ این قرارداد چیزی در حدود ۵۰ میلیون یورو است.

×یاکوب بلاژیکوفسکی هافبک لهستانی دورتموند که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده بود برای انجام تست پزشکی باشگاه فیورنتینا به فلورانس رسید.

×عدنان یانوزای وینگر کوزوویی - بلژیکی فصل قبل من یونایتد با عقد قراردادی قرضی به دورتموند پیوست. یانوزای قرار است شماره ۹ زنبورها را بر تن کند.

×جولین دراکسلر هافبک آلمانی و ملی پوش شالکه به تیم وولفسبورگ پیوست. دراکسلر از یوونتوس هم پیشنهاد داشت اما پیشنهاد تاریخی گرگ ها او را راهی وولفسبورگ کرد.

×هرنانز هافبک فصل قبل اینتر با باشگاه یوونتوس برای عقد قراردادی به ارزش ۱۱/۵ میلیون یورو به توافق رسیده اند.

×فیلیپه ملو هافبک باتجربه و برزیلی گالاتاسرای با عقد قراردادی سه و نیم میلیون یورویی به اینترمیلان پیوست. ملو سابق بازی در سری A با پیراهن یوونتوس را دارد.

×کار انتقال چیچاریتو مهاجم من یونایتد  با لورکوزن نهایی شده است و این بازیکن را باید فصل آینده در این باشگاه آلمانی دید.

×کریستین زاکاردو مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان، با عقد قراردادی دائمی راهی تیم تیم تازه سریA ای شده کارپی شد.

×آندرس لیندگارد دروازبان سوم من یونایتد با قراردادی دو ساله به وست برومویچ انگلستان پیوست.

×آدام لیاییچ هافبک تیم آ اس رم با قراردادی دائمی راهی اینتر میلان شد.

×جاکرینی هافبک ملی پوش تیم ساندرلند به طور قرضی به کشورش و تیم بولونیا پیوست.

نظر شما