شناسهٔ خبر: 74065228 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

یکی از بنیانگذاران شرکت «ناتی داگ» اعلام کرد؛

یک تغییر ساده باعث بدتر شدن بازسازی‌های «کرش باندیکوت» شد!

سینماپرس: «اندرو گوین» یکی از بنیان‌گذاران شرکت «ناتی داگ» (Naughty Dog)، اعلام کرده است که بازسازی بازی‌های «کرش بندیکوت ۱ تا ۳» (Crash Bandicoot) به‌طور کلی بسیار عالی و وفادار به نسخه‌های اصلی انجام شده، اما عملکرد پرش در بازی دچار مشکل است و تیم توسعه در این بخش اشتباه کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینما پرس، همان‌طور که توسط «رادار گیمز» (GamesRadar) گزارش شد، «اندرو گوین»، یکی از بنیان‌گذاران شرکت «ناتی داگ» (Naughty Dog)، نظرات گسترده‌ای درباره نسخه‌های بازسازی‌شده بازی «کرش بندیکوت» (Crash Bandicoot Sane Trilogy) مطرح کرد. او بیان کرد که این بازی‌ها «از نظر بصری بی‌نظیر بودند» و «عالی به نظر می‌رسیدند و به نسخه اصلی وفادار مانده بودند»، اما زمانی که بحث به پریدن در بازی می‌رسید، وضعیت به‌کلی تغییر می‌کرد و به گفته او، تیم توسعه «کاملاً نحوه پریدن را خراب کرده بود».

شایان ذکر است که بازی «سه‌گانه کراش بندیکوت» (Crash Bandicoot Sane Trilogy) ریمستری از نسخه‌های کلاسیک اصلی است که توسط شرکت «ناتی داگ» (Naughty Dog) بازسازی شده است. این مجموعه ابتدا در سال ۲۰۱۷ برای کنسول «پلی‌استیشن ۴» (PS۴) عرضه شد و در سال بعد برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر گردید. این بازی تاکنون از سوی منتقدان و طرفداران بازخوردهای مثبتی دریافت کرده و موفق به فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه شده است.