شناسهٔ خبر: 7365022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

حضور دوباره لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس در کنار یکدیگر در دیدار امشب بارسلونا و مالاگا از عناوین اصلی روزنامه های اسپانیایی است.

صاحب‌خبر -

حضور دوباره لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس در کنار یکدیگر در دیدار امشب بارسلونا و مالاگا از عناوین اصلی روزنامه های اسپانیایی است.

به گزارش ایسنا، ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا، تیتر نخست بیشتر روزنامه‌های اسپانیا را در بر گرفته است.

مارکا.

دیدار رئال مادرید مقابل رئال بتیس، یکی از تیترهای نخست این نشریه است. این دیدار بامداد فردا (یکشنبه) در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. گرت بیل، ستاره ولزی رئال در این بازی به دنبال گلزنی است.

ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی را اعلام کرده است. دل‌بوسکه هشت بازیکن را از لیگ برتر فرا خوانده است که بازگشت خوان ماتا مهم‌ترین آنهاست. داوید دخیا، سسک فابرگاس، دیگو کاستا، سزار آسپلیکوئتا، پدرو رودریگس، سانتیاگو کاسورلا و داوید سیلوا، دیگر بازیکنان دعوت شده از لیگ جزیره هستند.

نیمار، مهاجم بارسلونا به دیدار این هفته تیمش در لیگا می‌رسد. سه مهاجم بارسلونا در مقابل کارلوس کامنی، دروازه بانی قرار می‌گیرند که فصل گذشته گلی از بارسلونا دریافت نکرد.

پیروزی سه بر یک ویارئال مقابل اسپانیول در دیدار نخست هفته دوم لیگ فوتبال اسپانیا نیز تیتر دیگری از مارکا است.

این نشریه به بازی‌های دیگر این هفته اشاره کرد که رئال سوسیداد با اسپورتینگ خیخون و سلتاویگو با رایووایکانو به مصاف یکدیگر می‌روند.

قرعه مناسب نمایندگان اسپانیا در رقابت‌های لیگ اروپا از دیگر عناوین این روزنامه است. اتلتیک بیلبائو و تیم‌های آلکمار، آوگسبورگ و پارتیزان بلگراد در گروه L قرار گرفتند و ویارئال هم با تیم‌های ویکتوریا پلژن، راپیدوین و دینامو مینسک رقابت می‌کند.

آس.

عنوان نخست روزنامه آس به گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید اختصاص دارد. بیل با شبکه رئال مادرید به زبان اسپانیایی صحبت کرد. بیل گفت: هواداران با من رفتار خوبی دارند و برای رئال با تمام وجودم بازی می کنم.

این روزنامه به حضور فرناندو تورس در ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید مقابل سویا اشاره کرده است.

دعوت ایکر کاسیاس و داوید دخیا توسط دل بوسکه، فراخواندن کاستا و نبود یورنته در لیست دعوت‌شدگان به تیم ملی اسپانیا از عناوین آس است.

رقابت یوسین بولت و جاستین گاتلین در دو چهار در صد متر در مسابقات جهانی چین از عناوین این روزنامه است.

موندو دپورتیوو.

حضور سه مهاجم بارسلونا در دیدار این هفته لیگا، تیتر نخست روزنامه موندو دپورتیوواست. سوارس، نیمار و مسی پس از 84 روز کنار هم بازی می‌کنند. لوییس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، مسی را با بولت مقایسه کرد و گفت: آنها همیشه بهترین هستند.

رکورد شکنی «روث بتیا» در دو 200 متر زنان که از سال 1979 شکسته نشده بود از عناوین این روزنامه است.

اسپورت.

نیز تیتر نخست خود را به حضور سوارس، نیمار و مسی در بازی امشب اختصاص داده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما