شناسهٔ خبر: 7371897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

گرت بيل و شب سرنوشت ساز در برنابئو

موج-گرت بيل در بازي امشب رئال مادريد برابر بتيس اين فرصت را دارد تا اعتماد هواداران رئال مادريد را يک بار ديگر به خود جلب کند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، رئال مادريد پس از تساوي نااميد کننده برابر خيخون در هفته اول لاليگا، امشب در برنابئو اولين بازي خانگي فصل خود را برابر رئال بتيس برگزار خواهد کرد؛ تيمي که امسال بار ديگر به لاليگا بازگشته است. سواي اهميتي که پيروزي در اين ديدار براي شاگردان رافا بنيتس دارد، اين بازي از يک منظر نيز براي گرت بيل حساس و سرنوشت ساز است.
ستاره ولزي که دو سال پيش با رقم 100 ميليون يورو تاتنهام را ترک و به رئال پيوست، در سال اول حضورش در جمع کهکشاني ها بسيار درخشيد اما فصل گذشته براي او چندان موفقيت آميز نبود. او نه همراه رئال مادريد به افتخار تيمي نايل آمد و نه خود توانست درخشش سال اول حضورش در رئال را تکرار کند و در برخي ديدارها نيز در برنابئو مورد اعتراض رئالي ها قرار گرفت.
بيل که با ورود بنيتس به رئال مادريد يک خط به عقب منتقل شده و در ميانه زمين مورد استفاده قرار مي گيرد، در بازي جام سانتياگو برنابئو بين رئال و گالاتاسراي نيز مورد انتقاد برخي از هواداران رئال قرار گرفت. بنيتس همچنان اصرار دارد که استفاده از بيل در خط مياني، باعث شکوفايي بهتر توانايي هاي اين بازيکن مي شود اما اين مربي هنوز نتوانسته هواداران رئال مادريد را در اين عقيده با خود همراه کند.
امشب بيل اين فرصت را دارد تا با درخشش برابر بتيس، بار ديگر اطمينان و اعتماد هواداران رئال را به خود بازگرداند. سرنوشت کاسياس در فصل گذشته مي تواند به نوعي اين بار براي بيل تکرار شود. يک بازي ضعيف ديگر از سوي بيل ممکن است امشب با سوت و هوي هواداران مواجه شده و از همين ابتداي فصل، عرصه را بر بيل در مادريد تنگ کند.
ستاره ولزي که در مصاحبه روز گذشته خود با تلويزيون رئال مادريد، برخورد هواداران با خود در دو سال گذشته را خوب و مثبت ارزبابي کرد، امشب ديدار سرنوشت سازي را برابر بتيس پيش رو دارد؛ ديداري که محکوم به درخشش در آن و بازگشت به روزهاي اوجش است.

نظر شما