شناسهٔ خبر: 7154824 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین | لینک خبر

اعتصاب غذای دو آمریکایی در حمایت از «شیخ عدنان» + عکس

دو فعال آمریکایی حامی فلسطین در همبستگی با "شیخ عدنان" اعتصاب غذا کرده و خواستار آزادی تمامی اسرای در بند رژیم صهیونیستی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، دو آمریکایی در حمایت از شیخ "عدنان خضر" اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کردند.

سایت خبری " فلسطین الان" در این‌باره گزارش داد، دو فعال آمریکایی با شرکت در تجمع حمایت از زندانیان فلسطینی، ضمن اعتصاب غذا خواستار آزادی تمامی اسرای در‌بند اسرائیل از جمله شیخ عدنان خضر شدند.

در ادامه اعتراضات جهانی به بازداشت فلسطینیان، مردم لبنان نیز با برپایی تحصنی مقابل دفتر سازمان ملل متحد در بیروت ضمن سر‌دادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس با شیخ عدنان خضر و اسرای مقاومت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

گفتنی است شیخ عدنان از زندانیان اداری ( نوعی بازداشت برای سرکوب فلسطینیان است که بدون هیچ اتهام و محاکمه‌‌ای انجام می‌شود) فلسطینی به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۴ برای دهمین بار توسط رژیم اسرائیل دستگیر شد.

این شیخ مبارز فلسطینی از اولین کسانی بود که از اعتصاب غذا برای اعتراض به بازداشت‌های خودسرانه رژیم صهیونیستی استفاده کرد و در سال ۲۰۱۲ پس از اعتصاب غذا به مدت دو هفته از زندان آزاد شد.

شیخ خضر عدنان اوایل ماه مه در اعتراض به تمدید بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زد و بنا‌بر‌اعلام سازمان‌های حقوقی پس از گذشت ۵۴ روز از این اعتصاب حال وی وخیم است.

در ادامه تصاویری را از اعتصاب غذای دو آمریکایی و تجمع فعالان لبنانی مشاهده می‌کنید:

نظر شما