استودیوی Rebel Wolves در دی ماه بازی Blood of Dawnwalker را معرفی کرد که با تم خونآشامی و زیرلایههای تاریک بود. این بازی به عنوان یک اثر جهان باز وسیع معرفی شده است که به بازیکنان آزادی کامل میدهد تا به هر کجا که میخواهند بروند و هر کسی را که میخواهند بکشند.
این استودیو توسط Konrad Tomaszkiewicz کارگردان سابق CDPR هدایت میشود که توسعه The Witcher 3: Wild Hunt را بر عهده داشت. برادر او اخیرا در مصاحبهای درباره چشمانداز خلاقانه برای Blood of Dawnwalker صحبت کرد و از تمرکز بر کیفیت نسبت به کمیت گفت.
نماینده استودیو Mateusz Tomaskiewicz توضیح داد که این بازی از نظر محتوا و ساعات گیمپلی یک اثر بزرگ نیست، اما قابل توجه است. این عنوان اولین پروژه Rebel Wolves به حساب میآید و به این ترتیب از آنچه که ممکن است انتظار داشته باشید، کمتر جاهطلبانه خواهد بود.
او در مصاحبهای اخیر با GamesRadar فاش کرد که داستان Blood of Dawnwalker حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت به طول خواهد کشید که به هیچ وجه به میانگین ۱۰۰ ساعتی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ نزدیک نیست. اما این نکته خوبی است زیرا Rebel Wolves به جای چیزی که بازیکن را با محتوا و گزینهها غرق کند تمرکز بر ایجاد چیزی دارد که بدرخشد.

ما از نظر کیفیت قطعا دنبال AAA هستیم زیرا پیش از این سطح کیفیت The Witcher 3 را کار کرده بودیم. قطعا بازی ما از نظر مقدار محتوا و ساعات گیمپلی به آن اندازه بزرگ نیستند. ما یک استودیوی کوچکتر هستیم، این اولین پروژه ما است، بنابراین قطعا چیزی کوچکتر میسازیم. اما میخواهیم چیزی به همان اندازه قوی از نظر کیفیت شاید کمی کوتاهتر بسازیم.
توماشکیویچ که به عنوان کارگردان دوم در Cyberpunk 2077 خدمت کرده بود، قبلا اشاره کرد که The Blood of Dawnwalker «بهاندازه Witcher عظیم نخواهد بود» بلکه بهاندازه اکسپنشن Blood and Wine خواهد بود اما ممکن است تعداد ماموریتهای بیشتری داشته باشد.
∎