به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، جواد دهقانی با اشاره به این که کارشناسان این مرکز بطور مستقیم پاسخگوی ۵۰ هزار تماس طی این مدت بودند، اظهارداشت: در بخش پیام های مردمی این سامانه نیز بیش از ۲هزارو ۳۰۰ پیام مردمی ثبت شده است.
دهقانی در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها افزود: شکایات مربوط به راه ۹۴ هزار مورد، شکایات امور مسافری حدود ۲۴ هزار شکایات مربوط به حوزه باری، بیش از ۹۶ هزار و شکایت ایمنی و حریم راه ۷۳۰ مورد بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این که ۱۴۹ دستگاه دوربین ثبت تخلف در استان کرمان در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راههای استان به صورت شبانهروز در طول ایام طرح با بهرهگیری از سامانههای ترددشماری و دوربین های نظارتی به اطلاعرسانی وضعیت راهها به کاربران جاده ای از طریق سامانههای ۱۴۱، تلفن، سایت، اپلیکیشن و سامانه پیام کوتاه میپردازد.
دهقانی یادآور شد: اطلاعرسانی آخرین وضعیت ترافیکی بر اساس سامانه ترددشماری در محورهای مورد درخواست کاربر، نمایش تصاویر دوربین های نظارتی بر روی کریدورهای منتهی به شهر کرمان، اطلاعرسانی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی از طریق تابلوهای پیام متغیر در مقاطع مختلف مسیر، اطلاعرسانی مسیرهای مسدود و محورهای جایگزین، برحذر داشتن مردم از تردد در زمان بارش و یخبندان از اقدامات مرکز مدیریت راه های استان کرمان است.