به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در معرفی این کتاب آمده است: این باور که: «همه چیز در حال تغییر است وهیچ چیز ثابت نیست»، سبب بسیاری از بحرانهای عصر ما نظیر ترکیدن حباب شرکتهای اینترنتی و بحران اقتصادی سال ٢۰۰۸ شده است. این کتاب برای یادآوری برخی اصول بنیادینی که همچنان راهگشا هستند، نوشته شده است. ٢٠ دستوری که از خرد و حکمت بزرگترین فیلسوفان، نظریهپردازان مدیریت و رهبران کسب و کار نظیر بیتر دراکر، هنری فایول، اندروگروو و بانکداران و متخصصان علوم مالی نظیر گرشام ووارن بافت، الهام گرفته شده است.
هر فصل به معرفی یک قانون میپردازد، منشاء، نحوه تکامل و تاثیر آن را بر دانش مدیریت شرح میدهد و در عین حال به بیان مشکلاتی که شکستن این قوانین طلایی در سازمانها به وجود میآورند میپردازد.
اصول مدیریت از زبان بزرگان، یک مرور سرگرمکننده از قانونها، مقررات و اصولی است که مدیران حرفهای باید برای اجتناب از ایجاد مخاطره مراعات کنند… کتابی که باید بارها خوانده شود تا مقررات برای موفقیت کسبوکار در آنها نهادینه شود.
این کتاب توسط انتشارات پویش مدام به نویسندگی مورگن ویتزل و ترجمه سهراب خلیلی شورینی و فرشید عبدی در شمارگان ۱۰۰ نسخه در ۲۳۶ صفحه و با قیمت ۳۶۰ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
∎