به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوتو تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، بیستو نهمین قسمت از برنامه «صمیمانه» با حضور هومن تابش مدیر اجرایی سکوی «اکو ایران»، علی رفایی مدیر استانداردسازی و تسهیلگری فنی ساترا، جعفر صادقی مدیر ارزیابی و رتبهبندی ساترا و با اجرای عباس کریمیعباسی تهیه کننده و کارشناس مجری برنامه برگزار شد.
تابش در ابتدای برنامه درخصوص سکوی «اکو ایران» گفت: این سکو در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد تا به مخاطبان کمک کند در تصمیمگیریهای زندگی، سرمایهگذاریها و تجارتهایشان از روندهای اقتصادی عقب نمانند. هدف این است که اطلاعات و آمارهای مستند، بر اساس فکتها، تجربیات، شواهد یا روایتهای متواتر موجود، از طریق این سکو در اختیار مخاطبان قرار بگیرد تا بتوانند تصمیمگیریهای اقتصادی بهتری در زندگیشان داشته باشند.
وی در ادامه گفت: به طور عمده ما دو نوع مخاطب داریم؛ یکی عموم مردم و دیگری سیاستگذاران. در خصوص عموم مردم ما تلاش میکنیم با تیم کارشناسی و متخصصان تحصیلکردهای که داریم، دادههای اقتصادی را تحلیل و تفسیر کنیم و آن را در اختیار مردم قرار دهیم تا بتوانند در تصمیمگیریهای زندگیشان از آنها استفاده کنند.
تابش افزود: مخاطب دیگر ما سیاستگذاران هستند؛ افرادی که در بدنه دولت یا بخش خصوصی تصمیمگیری میکنند. این سیاستگذاریها هم روی کسبوکارها و هم روی زندگی مردم تأثیرگذار است. ما تلاش میکنیم رابطی باشیم میان کارشناسان اقتصادی، صاحبنظران این حوزه و کسانی که در حوزه سیاستگذاری زندگی مردم نقش ایفا میکنند تا این نظرات و تحلیلها را به آنها منتقل کنیم.
مدیر اجرایی سکوی «اکو ایران» خاطرنشان کرد: این سکو تلاش کرده است علاوه بر تمرکز بر تصویر بهعنوان محور و مرکز فرم خود، به متن، صوت، پادکست، و قالبهای دیگر نیز توجه داشته باشد. ما محصولاتی در قالبهای مختلف تولید کردهایم تا افراد بتوانند با توجه به تنوع انتخاب، محتوای موردنظرشان را انتخاب کنند.
در بیست و نهمین برنامه صمیمانه مطرح شد؛
تصمیمگیریهای اقتصادی بهتر در سکوی «اکو ایران»
مدیر سکوی «اکو ایران» در برنامه «صمیمانه» گفت: به مخاطبان کمک میکنیم تا در تصمیمگیریهای زندگی، سرمایهگذاریها و تجارتهایشان از روندهای اقتصادی عقب نمانند.
صاحبخبر -
∎