شناسهٔ خبر: 70342060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به شکل شبانه روزی:

پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های همدان با ۲۶۰ خط مستقیم 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی مرکز مدیریت راه‌های همدان برای پاسخگویی به سوالات هموطنان در فصل سرما و بارندگی‌ها خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: این مرکز با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

او تصریح کرد: در ۹ ماه سال جاری افزون بر ۱۰ هزار تماس در حوزه‌های راهداری، حمل ونقل و رانندگان از طریق سامانه‌های ۱۴۱ در مرکز مدیریت راه‌های همدان پاسخ داده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: این مرکز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و بهره‌گیری از کارشناسان مجرب تلاش می‌کند تا اطلاعات به‌روز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد.

مهردادآهکی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع درباره وضعیت جاده‌ها، حوادث رانندگی و شرایط جوی از مهم‌ترین وظایف مرکز مدیریت راه‌های همدان است.