شناسهٔ خبر: 70257635 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه برندسازی و بازاریابی زنجیره صادرات

تهران- ایرنا- ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که از دیروز جمعه ۲۳ آذر در تهران آغاز شده است، حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان توسعه تجارت، شرکت های داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و خدمات خود را در بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه همه ساله با هدف آشنایی با تکنیک‌های روز بازاریابی و فروش، برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات و متقاضیان این حوزه، انتقال دانش و تخصص در تهران برگزار می‌شود.

تبلیغات و برندینگ، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی، بازاریابی محتوایی، شبکه های اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ماشین های چاپ و لیزر، خدمات طراحی و چاپ و خدمات و تجهیزات نمایشگاهی از جمله مهمترین محورهای برگزاری این رویداد عنوان شده است.

حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات، کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا است و علاقه مندان تا ۲۶ آذرماه فرصت دارند از آن دیدن کنند.

تاکید بر تقویت برندهای ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی 

محمدعلی دهقان دهنوی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، برندها را بخشی از هویت و سرمایه یک کشور دانست و بر تقویت برندهای ایرانی در بازارهای جهانی تاکید کرد. 
به گفته وی، تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، بر تقویت برندهای ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی ضروری است.

دهنوی گفت: برندها بخشی از هویت و سرمایه یک کشور هستند و با استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی می‌توانیم آنها را در سطح جهانی مطرح کنیم.