شناسهٔ خبر: 70257194 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرد:

لزوم تقویت برند‌های ایرانی در بازار‌های جهانی - اکونیوز

اقتصاد ایران: رئیس سازمان توسعه تجارت برند‌ها را بخشی از هویت و سرمایه یک کشور دانست و بر تقویت برند‌های ایرانی در بازار‌های جهانی تاکید کرد. بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته امروز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، بر تقویت برند‌های ایرانی برای رقابت در بازار‌های جهانی تاکید کرد. دهقان دهنوی گفت: برند‌ها بخشی از هویت و سرمایه یک کشور هستند و با استفاده از ابزار‌های نوین بازاریابی می‌توانیم آنها را در سطح جهانی مطرح کنیم.

مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته امروز ۲۳ آذر ماه با حضور آقاپور مشاور اقتصادی رییس جمهور، دهقان دهنوی رئیس سازمان توسعه تجارت، صدیف بیک زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. ۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه از امروز تا ۲۶ آذر ماه آخرین دستاورد‌ها و خدمات خود در زمینه صنعت تبلیغات را در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰ مترمربع در معرض دید فعالان، متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار داده‌اند.

تبلیغات و برندینگ، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی، بازاریابی محتوایی، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ماشین‌های چاپ و لیزر، خدمات طراحی و چاپ و خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و... از جمله مهمترین محور‌های برگزاری این رویداد عنوان شده است.

از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز می‌توان به حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات، کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکرد‌های مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازار‌های رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزار‌های نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ و... اشاره کرد. علاقه‌مندان به بازدید این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۶ آذر ماه و از ساعت ۹ الی ۱۶ از این رویداد بازدید کنند.

برچسب‌ها: