به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین علی حبیبیان در نشستی با محمد جواد دانشیار، جانشین ستاد عملیات عمره مدینه گفت : مشکلات و مسائل زائران از جمله تاخیر در پروازها باید برطرف شود.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه با تاکید بر لزوم پیگیری حقوق زائرین و پرداخت خسارت تاخیرهای غیر عادی و طولانی مدت در پرواز زائران به عمره مفرده افزود: علاوه بر آن هزینه هایی که مسافران پرداخت کردهاند و به علت تاخیر در پرواز نتوانسته اند از آنها بهره مند شوند باید به زائران برگردانده شود.
وی در ادامه به برنامه های آموزشی و فرهنگی زائران اشاره کرد و گفت: باید برای ارائه خدمات بیشتر به زائران و استفاده از ظرفیت ها حداکثر تلاش را به کارگیری کنیم و بازدید از هتل های مدینه که زائران ایرانی در آنها اقامت دارند ادامه یابد.
محمدجواد دانشیار جانشین ستاد عملیات عمره مدینه هم در این نشست گفت: مدیران کاروان هایی که پرواز آنها بیش از 8 ساعت تاخیر داشتند، پس از بازگشت زائران از سفر عمره، موضوع را پیگیری نمایند تا خسارت های ناشی از تاخیر در پرواز به حساب آنها عودت داده می شود.
وی بازدید از هتل ها را راهکاری مناسب برای شنیدن صدای زائران دانست و گفت: ستاد عملیات عمره مدینه آماده است همانند چند روز گذشته همراه با هیئت بعثه مقام معظم رهبری به صورت سرزده یا از پیش اعلام شده از هتل ها و مراکز خدمات دهی به زائران بازدید کند.
انتهای پیام/