به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین علی حبیبیان در نشستی با محمدجواد دانشیار، جانشین ستاد عملیات عمره مدینه گفت: مشکلات و مسائل زائران از جمله تأخیر در پروازها باید برطرف شود.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه با تأکید بر لزوم پیگیری حقوق زائرین و پرداخت خسارت تأخیرهای غیرعادی و طولانیمدت در پرواز زائران به عمره مفرده افزود: علاوه بر آن هزینههایی که مسافران پرداخت کردهاند و بهعلت تأخیر در پرواز نتوانستهاند از آنها بهرهمند شوند باید به زائران برگردانده شود.
وی در ادامه به برنامههای آموزشی و فرهنگی زائران اشاره کرد و گفت: باید برای ارائه خدمات بیشتر به زائران و استفاده از ظرفیتها حداکثر تلاش را بهکارگیری کنیم و بازدید از هتلهای مدینه که زائران ایرانی در آنها اقامت دارند ادامه یابد.
محمدجواد دانشیار جانشین ستاد عملیات عمره مدینه هم در این نشست گفت: مدیران کاروانهایی که پرواز آنها بیش از 8 ساعت تأخیر داشتند، پس از بازگشت زائران از سفر عمره، موضوع را پیگیری نمایند تا خسارتهای ناشی از تأخیر در پرواز به حساب آنها عودت داده شود.
وی بازدید از هتلها را راهکاری مناسب برای شنیدن صدای زائران دانست و گفت: ستاد عملیات عمره مدینه آماده است همانند چند روز گذشته همراه با هیئت بعثه مقام معظم رهبری بهصورت سرزده یا از پیش اعلامشده از هتلها و مراکز خدماتدهی به زائران بازدید کند.
انتهای پیام/+
∎