شناسهٔ خبر: 70040452 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پاسخگویی به درخواست های مردمی در حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، مدیران تابعه وزارت در استان و نمایندگان کلیه اپراتورهای با حضور در مرکز سامد پاسخگوی درخواست های مردمی در حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و همچنین برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ابلاغی از سوی استانداری ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت و به تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد، گزارش و شکایات به صورت مستقیم پاسخ داد و در این راستا دستور پیگیری جهت رفع مشکلات آنان در اسرع وقت شد.

وی افزود : حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است چرا که با پیگیری الکترونیکی درخواست ها بسیاری از مشکلات نامه های فیزیکی برطرف می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد می باشد که در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.

شه نظری پور گفت : ارائه پیشنهادات ، انتقادات و شکایت فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم صورت میگیرد تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به سامانه شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد : شهروندان به جز مرکز سامد می توانند از طریق سامانه و یا شماره تماس 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کلیه شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه ارتباطی ثبت و پیگیری نمایند.

بر همین اساس با توجه به حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب، اداره کل پست استان خوزستان، مدیریت شعب پست بانک خوزستان، شرکت ایرانسل منطقه خوزستان و نماینده شرکت رایتل در استان پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه های مرتبط شدند.

گفتنی است ، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره 111 درخواست ها ، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند.