طرفداری | شب گذشته فرمول یک تأیید کرد که به توافق کلی با جنرال موتورز و برند آنها کادیلاک برای ورود به رقابتهای فرمول یک از فصل ۲۰۲۶ بهعنوان یازدهمین تیم گرید، رسیدند.
در این معامله مشخص شده که جنرال موتورز در سال ۲۰۲۶ بهعنوان تیمی مشتری وارد رقابتها میشود و در عین حال روی ساخت پاور یونیت خودش برای فصل ۲۰۲۸ و پس از آن کار میکند، آنها از پروژه آندرتی گلوبال در سیلورستون استفاده خواهند کرد.
این سازنده آمریکایی مدتهاست همراه با آندرتی روی ورود به فرمول یک کار میکند، اما FIA به دلیل آنکه پیشنهاد آنها را فاقد ارزش کافی برای اضافه کردن به مسابقات ارزیابی کرده بود، از ورود آنها جلوگیری میکرد. تنشهای زیادی بین مایکل آندرتی و سران فرمول یک وجود داشت؛ چراکه آندرتی تلاش میکرد با دخالت کنگره ایالات متحده آمریکا و وزارت دادگستری این کشور اجازه ورود به مسابقات را بگیرد. با عقبنشینی آندرتی در ماه سپتامبر و واگذاری بخش قابل توجهی از قدرتش به دن توریس، توریس و جنرال موتورز پیشنهادی قانعکنندهتر و متعهدانهتر به فرمول یک ارائه کردند که مورد قبول FIA واقع شد.
جنرال موتورز زمان کافی برای ساخت پاور یونیت (موتور) مخصوص خودش تا سال ۲۰۲۶ را ندارد و با توجه به اینکه شریک سابق آندرتی در ساخت پاور یونیت یعنی رنو، برنامهای برای ساخت پاور یونیت در سال ۲۰۲۶ ندارد، احتمالاً تا آن زمان جنرال موتورز از پاور یونیت فراری یا هوندا استفاده خواهد کرد.
آخرین فصلی که فرمول یک ۱۱ تیمی بود به سال ۲۰۱۶ بر میگردد، که شاهد آخرین فصل حضور تیم مانور در مسابقات بودیم.