شناسهٔ خبر: 69888308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انجام هزار و ۹۱۵ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۹۱۵ تماس و پیام با سامانه ارتباط مردمی شهرداری شهرکرد برقرار شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،امین جهانبازی گفت: تعداد پیام‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ در آبان ماه ۴۸۳ تماس و پیام بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در ۸ ماه امسال هزار و ۹۱۵ پیام و تماس در این سامانه ثبت و نسبت به پیگیری و پاسخگویی آنها اقدامات لازم صورت پذیرفته است.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: بیشترین تماس‌ها در آبان ماه در حوزه آسفالت معابر، سدمعبر اصناف، طبقه مازاد در ساخت و ساز‌ها و عدم جمع‌آوری زباله بوده است.
جهانبازی با بیان اینکه با توجه به پیام‌های شهروندان می‌توان به صورت ماهیانه تحلیل‌های لازم را انجام و به دنبال رفع مشکلات شهری باشیم، گفت: افزایش قابل توجه در تعداد تماس‌ها نشان از اهمیت سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری دارد.