شناسهٔ خبر: 69884899 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«بلانتون» اسطوره‌ای برای خانواده ایرانی

شرکت «بلانتون» با اتخاذ سیاست‌های جدید و توسعه شبکه فروش، محصولاتی را عرضه می‌کند که منجر به رضایتمندی و گرم‌تر شدن کانون خانواده‌های ایرانی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عباس ابهری، قائم‌مقام هلدینگ همتا صنعت، در گفتگو با خبرنگار بازرگانی ایلنا با اشاره به افزایش روزانه فروش این مجموعه از عرضه‌ی محصولاتی خبر داد که منجر به رضایت خانواده‌های ایرانی خواهد شد.

ابهری گفت: افتخار داریم که در سال ۱۴۰۳ با اتخاذ سیاست‌هایی، شبکه فروش مویرگی و فروش مستقیم به مصرف‌کننده را توسعه دهیم.

وی افزود: از سیاست‌های جدیدی که در این مجموعه در حال شکل‌گیری است، افزایش بهره‌وری در حوزه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهینه و پویا به مصرف‌کنندگان بوده است.

ابهری با تأکید بر اینکه "هنر خانواده بودن، شعار اصلی ماست" خاطرنشان ساخت: ما این نوید را به تمام مصرف‌کنندگان «بلانتون» می‌دهیم که یکی از اصلی‌ترین اهداف ما عرضه محصولاتی است که منجر به رضایتمندی خانواده و گرم‌تر شدن کانون خانواده‌ها شود.

وی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کسانی که محصولات «بلانتون» را در سبد خرید لوازم خانگی خود دارند، خاطرنشان کرد: ما در مجموعه و گروه‌های زیرمجموعه «همتا صنعت»، تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی و آرامش خاطر مصرف‌کنندگان محترم به‌کار می‌بریم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: