شناسهٔ خبر: 69864696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان:

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با اشاره به اینکه رسالت‌ فرهنگ و تفکر بسیجی آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است گفت:رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند.

صاحب‌خبر -

 

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار عباس اسکندری، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان، در نشست با خبرنگاران استان که در اردوی راویان پیشرفت شرکت شیرپگاه رشت برگزار شده بود، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: رسانه‌ها با آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در عرصه کنونی نظام جمهوری اسلامی در حال تلاش هستند.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت فرهنگ و تفکر بسیجی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی است، افزود: رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند.

 

  سرهنگ اسکندری تأکید کرد :یکی از رسالت‌های ارزشمند اصحاب رسانه در عرصه اقتصادی، روایت پیشرفت و دستاوردهای نظام و امیدآفرینی در جامعه است.

 

وی با اذعان به اینکه کشور درگیر جنگ نرم و ترکیبی است، بیان کرد که اولویت رسانه‌ها با تأکید حضرت آقا بر اقتصاد جامعه است.

 

 سرهنگ اسکندری فرهنگ‌سازی کار و تولید از سوی اصحاب رسانه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: خبرنگاران در اردوی راویان پیشرفت رسالت فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه کار و تولید را برعهده دارند.

 

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با بیان اینکه جبهه استکبار سه محور؛ ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت، نارضایتی در بین مردم و ایجاد یأس و ناامیدی در بطن جامعه را در سرلوحه کار خود دارد گفت: رسانه‌ها با انعکاس پیشرفت‌ها و امیدآفرینی، نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی و تقویت روحیه ملی ایفا می‌کنند.

 

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند

وی بر اهمیت نقش رسانه‌ها در بازتاب واقعیت‌های موجود در جامعه و نشان دادن تلاش‌های مستمر برای توسعه و پیشرفت کشور تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها باید نقش فعال‌تری در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کنند و با اطلاع‌رسانی صحیح، جلوی سوءاستفاده‌های دشمنان را بگیرند.

 

سرهنگ اسکندری در پایان به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کار و تولید اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تولیدات رسانه ای خود، نه تنها به ترویج فرهنگ کار و تولید کمک کنند، بلکه الگوهای موفق را به جامعه معرفی و مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنند.

 

کد ویدیو
دانلود ویدیو
<div id="video-display-embed-code_4981536" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9645545/4981536?width=400&height=300"></script></div>

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند

رسانه‌ها سفیران امید و پیشرفت در عرصه کار و تولید هستند