شناسهٔ خبر: 69759729 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در سطح ملی انجام شد؛

اهداء تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

تهران- ایرنا- تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اهداء شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، چهاردهمین اجلاس سراسر رضایتمندی مشتری با حضور فعالین بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس سراسری، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار از مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان متخصصان و مدیران ایران، کانون ارزشیابی شایستگی مدیران همراه بود، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سطح ملی به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه خدماتی اهداء شد.