شناسهٔ خبر: 6950267 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جوان باوری طلای گمشده کشور است

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طلای گمشده کشور جوان باوری است، گفت: نگاه یاوران باید به فعالیت های دانش آموزی سر کاری نباشد بلکه آنان را باید باور کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، حمیدرضا کفاش، در گردهمایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی سراسر کشور اظهار کرد: وظیفه تشکل ها رسیدگی به امور رفتاری دانش آموزان است.

 

وی افزود: همانطور که مکتب ما ایرانیان مخالف شادی نیست باید این مکتب را وارد تشکل های دانش آموزی کنیم.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نباید رفتاری انجام دهیم که عده ای طرفدار عزاداری یا عده ای طرفدار شادی محض باشند.

 

کفاش تاکید کرد: باید تعادل را در مراسم های ملی و میهنی رعایت کنیم زیرا اینها از مشترکات ما ایرانیان هستند.

 

وی با بیان اینکه شاخصه جهت علمی شاخصه ایران اسلامی است، بیان کرد: دانش آموزان توانمند باید در تشکل ها به صورتی که سلایق آنها حفظ شود، پراکنده شوند.

 

معاون وزیر آموزش وپرورش تصریح کرد: تنوع در سلایق عامل رشد است و مانعی به وجود نمی آورد لذا باید این شرایط را در یک مجموعه منظم مدیریت کرد تا بتوانیم به استفاده سودمند برسیم.

 

وی تاکید کرد: هر کدام از ما یک تکه از پازل جمهوری اسلامی هستیم نباید خود را کافی و لازم بدانیم زیرا این امر موجب شکست می شود و تکمیل قطعات هستند که جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهند.

 

کفاش تصریح کرد: جوان باوری نه علم نه دانش است بلکه یک حس و اعتقاد است که می تواند کشور و جوانان را به موفقیت های فراوان برساند.

 

وی افزود: امام راحل جوانان را باور کرد و بهمن 57 تسخیر لانه جاسوسی و هشت سال دفاع مقدس اندیشه جوان باوری امام (ره) بود، رقم خورد که 36 هزار شهید دانش آموز گواهی این مدعا است.

 

کفاش تاکید کرد: جوان باوری حلقه و طلای گمشده کشور است که به جد نیازمند آن هستیم.

 

وی تاکید کرد: نباید مدیران نگاهشان به فعالیت های دانش آموزان سر کاری باشد یادمان رفته آنان نوجوان هستند باید با زبان خودشان با آنان گفتگو کرد.

 

وی یادآور شد: مدیر در مدرسه نسبت به فعالیت های بچه ها نگاه بالا از پایین نداشته باشد این نوع نگاه مانع بزرگی برای ما است.

 

 

نظر شما