شناسهٔ خبر: 69285869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:

رشد ۱۱ درصدی کشف جرم در کهگیلویه و بویراحمد

کشف وقوع امسال ۴۵ درصد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ درصدی دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جام جم آنلاین،سردار کیقباد مصطفایی در کمیسیون عملیاتی که با حضور سردار رضایی جانشین انتطامی فراجا برگزار شد گفت: امسال سرقت مسلحانه ۴۵ درصد، سرقت به عنف ۴۱ درصد و سرقت بار ۱۱ درصد کاهش داشته است و موضوع آدم‌ربایی در استان رخ نداد. 
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال در استان ۹ فقره قتل رخ داد این در حالی است که این رقم در پارسال ۱۰ نفر بود. 
سردار مصطفایی افزود: در ۶ ماهه امسال ۲ تن و ۵۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد، طی همین مدت هم ۷۷۹ قبضه سلاح کشف شده که افزایش ۳ درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تصادفات رانندگی ۷ درصد کاهش یافته است، گفت: متوفیان حوادث رانندگی با ۳ درصد افزایش از ۱۴۱ نفر فوتی به ۱۴۵ نفر رسید.
وی عنوان کرد: در سال جاری یک هزار و ۵۳ سارق دستگیر شد این در حالی است که آمار سال گذشته ۶۹۳ نفر بود که ۵۲ درصد افزایش دستگیر سارقین را داشتیم.
وی گفت: نزاع دسته جمعی از ۱۲۷ مورد به ۱۲۶ مورد کاهش یافت اما نزاع فردی رشد داشته و  با ۹ درصد افزایش به ۱۷۵ مورد رسیده است.

نظر شما